Data

Als bedrijf zit je vaak op bergen data, maar mis je het overzicht of de tools om er waardevolle inzichten uit te halen. Of zoek je juist naar inzichten uit de markt.

Wij kennen onze weg in het data landschap en halen de diamanten uit de mijn.

Kies voor een traject op gebied van data verzameling, analyse of optimalisatie. Altijd met Business intelligence als resultaat. Bijvoorbeeld een beeld van elk touchpoint in de klantreis, of diepgaand inzicht in de concurrentie.

(demo cijfers)

Van ruwe data naar rake beslissing

Wij helpen data omzetten in bruikbare kennis.

Dat kan gaan om verkoopcijfers uit de winkel, advertentie campagnes, een concurrentie onderzoek of een ouderwetse focusgroep.

Digitaal of ouderwets, wij vertalen cijfers naar inzicht die leidt tot actie.

Daarbij maken we heldere dashboards met real-time cijfers. Zo houd je campagnes, trends en knelpunten op de website altijd in het oog.

Kies jij ook voor onderbouwde beslissingen? Voor cijfers waarin je niet verdwaalt, maar die richting geven. Maak van data een krachtbron voor jouw groei.

MANIER VAN WERKEN

1. Kennismaken

We maken kennis. Op basis van jouw beoogde business- en mediadoelen bespreken we de mogelijkheden, en bij interesse schrijven wij een concrete briefing. Zo creëren we duidelijke verwachtingen over de verloop van het traject.

2. Onderzoek

Op basis van marktanalyse en doelgroep onderzoek brengen we gedrag, trends en kansen in kaart. Deze inzichten vormen de basis voor de strategie.

3. Plan van aanpak

Op basis van de briefing, inzichten en creatieve richting bouwen we een strategisch plan. Hierin vind je de aanpak, de onderbouwing, de deadlines & deliverables van dit project. Dit is de leidraad voor het project en houdt consistentie in de kanalen en boodschappen.

4. Align

We toetsen het creatieve concept aan de mediastrategie. We vertalen de keuzes naar slimme, kanaalspecifieke oplossingen die aansluiten bij de doelgroep.

5. Uitvoering

We brengen de strategie in actie, in volledige afstemming met de klant. Kortom, geen verrassingen. Elke actie draait om het behalen van concrete businessdoelen. Of het nu gaat om CAC, ROAS of LTV. 

6. Inzicht

Resultaat is inzicht. Met onze ervaring maken wij van de harde cijfers heldere rapportages, waarin de verbeterpunten en acties uiteengezet worden. Op basis daarvan sturen we bij, met één doel: maximale impact.

7. Evalueer & groei

Na afloop van het project maken we een uitgebreide analyse we de resultaten. We benoemen de inzichten en verbeterpunten. Welk segment presteerde beduidend beter of minder? Wat werkte goed, wat moet beter? Zo zorgen we dat elk project bijdraagt aan groei én toekomstig succes.

Wij realiseren ambities voor

Meer weten?

Neemt contact op. Voor vragen, inspiratie of gewoon een goed bakkie.